Tα βασικά σημεία-προτάσεις του ολοκληρωμένου Προγράμματος του Συνδυασμού «Καλαμαριά Μητέρα Πόλη» ενόψει των αυτοδιοικητικών εκλογών της 8ης Οκτωβρίου παρουσίασε στους δημοσιογράφους η επικεφαλής της παράταξης και υποψήφια δήμαρχος Καλαμαριάς, Χρύσα Αράπογλου, βγάζοντας ταυτόχρονα «7 κίτρινες κάρτες» στη διοίκηση Δαρδαμανέλη, τις οποίες συνόδευσε από ντοκουμέντα.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης η κ. Αράπογλου παρουσίασε τις 10 κεντρικές προτάσεις από ένα πρόγραμμα 54 σελίδων, το μοναδικό που έχει εκπονηθεί ποτέ για την Καλαμαριά με τέτοια στόχευση και ανάλυση, αλλά και τη συμμετοχή εκατοντάδων ανθρώπων για την εκπόνησή του.

Καλωσορίζοντας τους δημοσιογράφους η επικεφαλής της «Καλαμαριάς Μητέρας Πόλης» μίλησε για το όραμά της, αλλά και το ψηφοδέλτιο με το οποίο διεκδικεί τη δημαρχία. «Είναι ένα πλήρες ψηφοδέλτιο μάχιμο να αλλάξει τα πράγματα στην Καλαμαριά. Είναι μια πρόσκληση δημιουργικών προοδευτικών δυνάμεων που τιμούν την ιστορία της Καλαμαριάς και εγγυώνται το μέλλον με έναν καθαρό λόγο» επισήμανε η κ. Αράπογλου. Μαζί της στο εκλογικό κέντρο που έχει στηθεί στην καρδιά του κέντρου της Καλαμαριάς ήταν δεκάδες υποψήφιοι και νυν δημοτικοί σύμβουλοι, ανάμεσα στους οποίους και οι προερχόμενοι από την παράταξη Δαρδαμανέλη και πρώην αντιδήμαρχοι, Θάνος Γιαννακός και Μαίρη Τσιραμπίδου, αλλά και η Πολύμνια Ιωάννου της παράταξης «Καλαμαριά Αλλιώς» που διεκδίκησε τη δημαρχία με επικεφαλής τον Δημήτρη Αρκούδη.

 

Οι 10 βασικές προτάσεις

  1. Ενιαίο Σχέδιο για ολόκληρη την ακτή από το Καραμπουρνάκι μέχρι την Σχολή Δικαστών. Περιπατητικές και ποδηλατικές διαδρομές, χρήσεις πολιτισμού, αθλητικών και ναυταθλητικών δραστηριοτήτων. Κήρυξη αρχιτεκτονικού διαγωνισμού για ένα μεγάλο πάρκο πρασίνου και πολιτισμού, στο Κόδρα, που να περιλαμβάνει ολόκληρη την έκταση μέχρι τη θάλασσα..
  2. Υποβολή αιτήματος ανακήρυξης διατηρητέων, των κτισμάτων στην πλαζ και λειτουργία μουσείου-μνημείου των Απολυμαντηρίων στις εγκαταστάσεις τους. Δημιουργία στην πόλη μας Μουσείου και Κέντρου για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου και της Μικράς Ασίας που, εκτός από κέντρο ιστορικής και κοινωνικής έρευνας, μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης των απογόνων των προσφύγων
  3. Άμεσα, μεταφορά στο Ρεμέτζο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης του Δήμου.
  4. Πρότυπο Πρόγραμμα «Ζούμε την πόλη μας στις γειτονιές» με Σχέδια Γειτονιάς, πράσινες διαδρομές, εβδομάδες γειτονιάς και κεντρικές, πολιτιστικές λειτουργίες του Δήμου, στις συνοικίες της Περιφέρειας, προσφυγικές πλατείες.
  5. Ανοικτά σχολεία με πράσινες αυλές και βιοκλιματική αναβάθμιση, με ταυτόχρονη υποστήριξη των αναγκών, με τη δημιουργία ειδικού γραφείου στον Δήμο. Διαρκής εκπαίδευση, με ταυτόχρονη ανάπτυξη δικτύου εθελοντών, ώστε να ενταχθεί η Καλαμαριά στις «Πόλεις που μαθαίνουν».
  6. «Η Καλαμαριά στο οικοσύστημα της Καινοτομίας» – λειτουργία δομής ενθάρρυνσης και υποστήριξης νεοφυών επιχειρήσεων, παράλληλα με τη λειτουργία αυτοτελούς γραφείου νέων στον Δήμο.
  7. Επαναφορά του Παρά θιν αλός στην πρωτεύουσα λειτουργία του (επαναλειτουργία του «Πεδίον δράσης Κόδρα») και εξέλιξή του, ως μοναδικού θεσμού καλλιτεχνικής έκφρασης δίπλα στη θάλασσα. Δημιουργία ενός καινούργιου θεσμού “Goodside fest” για την ανάδειξη της δημιουργίας νέων καλλιτεχνών και σχημάτων.
  8. Σχεδιασμός ολοκληρωμένης πρότασης για την προσβασιμότητα, τα δικαιώματα των ΑμεΑ και όλων των πεζών στον δημόσιο χώρο.
  9. Φροντίδα για τα ζώα -Τρία πάρκα σκύλων
  10. Σύσταση θεσμού «Συμβούλιο της Κοινωνίας των Πολιτών», σταθερού συνομιλητή του Δημοτικού Συμβουλίου και της Διοίκησης.

 

Οι «κίτρινες κάρτες» στη διοίκηση Δαρδαμανέλη

 

Κατόπιν, η κ. Αράπογλου αναφέρθηκε και στα έργα και τις ημέρες του κ. Δαρδαμανέλη στο δημαρχιακό θώκο της Καλαμαριάς, βγάζοντάς του «7 κίτρινες κάρτες», και συνοδεύοντάς τις από οπτικοακουστικό υλικό αλλά και έγγραφα προς επίρρωση των καταγγελιών της.

Μεταξύ άλλων, η υποψήφια δήμαρχος στάθηκε στον αλαζονικό τρόπο που ασκεί διοίκηση ο κ. Δαρδαμανέλης, στην απαξίωση των θεσμικών οργάνων, τη λασπολογία και τελικά την έκπτωση της δημοκρατίας.

 

7 «κίτρινες» κάρτες

 

ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΕΚΠΤΩΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Ευτελισμός θεσμών.

Στην Καλαμαριά, τα τελευταία χρόνια, ζούμε έναν διαρκή εκπεσμό των αυτοδιοικητικών θεσμών. Προσπερνώ ως πολύ ταπεινή, αλλά φέρουσα βάρος, την απαίτηση της γενικής γραμματέα να προσφωνείται παντού μετά τον δήμαρχο και πριν από τον πρόεδρο και τους επικεφαλής των παρατάξεων. Δίνω ιδιαίτερη σημασία στον τρόπο διεξαγωγής των συνεδριάσεων των δημοτικών συμβουλίων και των άλλων θεσμικών οργάνων.

Με πρόσχημα την «ακυβερνησία» των Δήμων, ο Ν. 4623/2019 μετέφερε τις περισσότερες αρμοδιότητες των Δημοτικών Συμβουλίων στις Οικονομικές Επιτροπές των Δήμων.  Συγκεκριμένα, στον Δήμο Καλαμαριάς, αποφασίζει ένα 9μελές όργανο, στο οποίο η παράταξη του δημάρχου διαθέτει 7 μέλη!!! Αλλά ακόμη και αυτό το, με «κουτσουρεμένες» αρμοδιότητες, Δημοτικό Συμβούλιο, το όργανο που με άμεση ψηφοφορία εκλέχθηκε από τους πολίτες της Καλαμαριάς, ο δήμαρχος φροντίζει να το απαξιώνει με κάθε τρόπο, σε κάθε ευκαιρία:  Από τις είκοσι οκτώ (28) συνεδριάσεις του, μέσα στο 2023, μόνο οι δέκα τρεις (13) έγιναν δια ζώσης και μάλιστα, τρεις από αυτές, μετά από αντίδραση σύσσωμης της αντιπολίτευσης που απείχε από τηλεδιασκέψεις. Οι υπόλοιπές συνεδριάσεις έγιναν είτε με τηλεδιασκέψεις είτε «δια περιφοράς», με ψηφοφορία δηλαδή μέσω αποστολής email.

Οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου για την ψήφιση του Τεχνικού Προγράμματος και του Προϋπολογισμού του Δήμου για το 2023, έγιναν στις 29 Δεκεμβρίου 2022, δύο ημέρες πριν τη λήξη του έτους, σε μία και μόνη συνεδρίαση και αυτή με τηλεδιάσκεψη!!!

Δεν προχωρά την υποχρεωτική από το νόμο λογοδοσία δημάρχου, ούτε τη διαδικασία για συμπαραστάτη του δημότη

Αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου που λαμβάνονται με διευρυμένη πλειοψηφία, όπως αυτή της 23ης Μαρτίου για τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν για την υπεράσπιση του παραλιακού μετώπου, δεν υλοποιούνται.

 

ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ – ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Η αντιδημοκρατική συμπεριφορά του δημάρχου, δεν περιορίζεται μόνο στην απαξίωση των θεσμικών οργάνων. Οι εργαζόμενοι του Δήμου βιώνουν την αυταρχική συμπεριφορά του ιδίου και του περιβάλλοντός του – γενική  γραμματέας  και σύμβουλοι, ορισμένοι από τους οποίους απολαμβάνουν αμοιβές για υπερωριακή απασχόληση, τη στιγμή που όσοι εργάζονται ευσυνείδητα και δεν δέχονται άδικες παρεμβάσεις, βιώνουν την πλήρη απαξίωση και τη μείωση της προσωπικότητάς τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι, αυτή τη στιγμή, τρεις από τους συνολικά επτά διευθυντές Υπηρεσιών του Δήμου έχουν υποβάλει τις παραιτήσεις τους (!!! ενώ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία των εργαζομένων, η ΠΟΕ-ΟΤΑ έχει καταγγείλει την αντεργατική  συμπεριφορά της διοίκησης.

 

ΑΝΕΡΥΘΡΙΑΣΤΗ ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)

Προσφιλής «πολιτική» του δημάρχου και των συν αυτώ αποτελεί η οικειοποίηση έργων προγραμματισμένων και δρομολογηθέντων από την προηγούμενη διοίκηση του Δήμου και η παρουσίασή τους ως δικά τους.

Από  την πρώτη μέρα άρχισαν με ένα χείριστο υπόδειγμα λαϊκισμού. Φωτογράφισαν το σκαμμένο υπό ανάπλαση πάρκο «Ούλοφ Πάλμε», το ξαναφωτογράφησαν με τα έργα ολοκληρωμένα με δήμαρχο και αντιδήμαρχο στο πλάνο, έβαλαν μια λεζάντα «έτσι το παραλάβαμε και έτσι το παραδίνουμε» και… πανηγύρισαν το θρίαμβό τους! Το ίδιο έγινε με τις ασφαλτοστρώσεις που, μετά από διαγωνισμό της προηγούμενης διοίκησης, ξεκίνησαν λίγους μήνες μετά την, από μέρους τους, ανάληψη της διοίκησης. Νέες φωτογραφήσεις, νέες θριαμβολογίες. Πρόσφατο παράδειγμα, τα εγκαίνια του  23ου Δημοτικού Σχολείου,  οι μελέτες για την κατασκευή του οποίου και την ένταξή του στο ΕΣΠΑ ξεκίνησαν το 2015. Κι όμως, παρουσιάστηκε ως «έργο Δαρδαμανέλη», επειδή εγκαινιάστηκε πέρσι…

Αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη η κατασκευή τμήματος του αγωγού ομβρίων υδάτων, Β φάσης (προφανώς συνέχεια του έργου Α φάσης), αντιπλημμυρικού έργου χρηματοδοτούμενου από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, με διαγωνισμούς και αναθέσεις από το Υπουργείο Υποδομών. Παρουσιάστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως έργου δημάρχου αλλά όταν ένα απορριμματοφόρο,  έπεσε σε μεγάλη λακκούβα με αποτέλεσμα τον τραυματισμό εργαζόμενης του Δήμου, έσπευσαν να δηλώσουν ότι η διοίκηση δεν έχει καμία ευθύνη γιατί είναι δημόσιο έργο.  Τώρα που το ατύχημα άρχισε να ξεχνιέται, ξανανεβαίνουν φωτογραφίες παρουσιάζοντας το ως έργο του δημάρχου.

 

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΥΝΕΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ- ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ- ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ

ΠΟΣΟ ΑΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ;

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς οικονομολόγος ή λογιστής για να καταλάβει ότι στον Δήμο Καλαμαριάς τα πράγματα με τον προϋπολογισμό δεν πάνε καλά… Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο (21 Αυγ.), στην 28η συνεδρίαση, ψηφίστηκε η 14η (!) αναμόρφωση του προϋπολογισμού του 2023. Αν λάβουμε υπόψη ότι κάποιες συνεδριάσεις είναι ειδικές με ένα και μοναδικό θέμα συζήτησης, κάποιες έκτακτες γιατί λήγουν προθεσμίες κτλ, στην ουσία ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΕΔΟΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ!!!

Ο νομοθέτης βέβαια  δίνει το δικαίωμα της αναμόρφωσης καθώς κάποιες ανάγκες προβλέπονται, κάποιες όμως είναι έκτακτες, αλλάζουν, μετασχηματίζονται. Πρόσφατο παράδειγμα, μεταξύ των νέων εξόδων περιλαμβάνεται η «Ετήσια Συνδρομή στο Ευρωπαϊκό Φόρουμ για την Αστική Ασφάλεια(EFUS)» ύψους 2.981,00€, καθώς και «Δαπάνες πιστοποίησης Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων Δημοτικών και Σχολικών κτιρίων» ύψους 5.580,00€. Στους αντίστοιχους κωδικούς δεν έχει προβλεφθεί να υπάρχουν χρήματα από την αρχή της χρονιάς, επομένως πρέπει να γίνει αναμόρφωση προϋπολογισμού, να μεταφερθούν κονδύλια από άλλους λογαριασμούς και να τοποθετηθούν στους αντίστοιχους λογαριασμούς των νέων δαπανών. Εδώ αρχίζουν τα παράδοξα… Για την δαπάνη των 2.981,00€ αντλούνται χρήματα από 6 διαφορετικούς κωδικούς (!!!) και για την δαπάνη των 5.580,00€ από άλλους 3 κωδικούς. Και δεν είναι μόνο αυτό, αλλά τα ποσά που αντλούνται είναι εξαιρετικά χαμηλά… 720,00€, 220,00€, 124,00€ μέχρι και … 40,00€, 8,74€ και 6,00€ !!! αντλούνται από κωδικούς για να καλυφθούν τα παραπάνω ποσά… Εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως, όταν από τον Αύγουστο αντλείς 40€ και 6 € από κωδικό,, για να συμπληρώσεις δαπάνες, κάτι δεν πάει καλά… Και είμαστε ακόμα στον Αύγουστο, έχουμε μπροστά μας ακόμα τέσσερις μήνες…

Για να γίνει σαφέστερη η οικονομική διαχείριση: αντλούμε έναν πίνακα από την έκθεση των ορκωτών λογιστών από τη χρήση του 2021. Παρουσιάζει τα αποτελέσματα χρήσεων από το 2001 έως το 2021. Στις 21 χρήσεις είναι πλεονασματικές οι 16 και ελλειμματικές οι 5. Από αυτές οι 2 της σημερινής διοίκησης. Του επόμενου έτους δεν έχουν ακόμα αποτυπωθεί. Τα συμπεράσματα εύκολα και απολύτως ανησυχητικά. Για αναθέσεις και εκπτώσεις (έγγραφο διαθέσιμο)

Ενδεικτικά της διαχείρισης, οι απευθείας αναθέσεις και εκπτώσεις

 

ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Πριν από τρεις περίπου μήνες, ο δήμαρχος φρόντισε να κοινοποιήσει παντού ότι «Εξασφαλίσαμε από το υπουργείο εσωτερικών 1,3εκατ. ευρώ για την απαλλοτρίωση του οικοπέδου στο οποίο είναι χτισμένο τμήμα του γηπέδου του Απόλλωνα Καλαμαριάς. Ο Μ.Γ.Σ. και το γήπεδο βρισκόταν σε κίνδυνο, αφού είχε εκδοθεί οριστική δικαστική απόφαση και κινδύνευε με διαταγή πληρωμής, κατασχέσεις κλπ. Ολοκληρώνονται ενέργειες που κάνουμε εδώ και πάνω από δυο χρόνια, με εμπλοκή πολλών κυβερνητικών στελεχών που μεσολάβησαν, ώστε να βρεθούν τα χρήματα. Ευχαριστώ τον αποτελεσματικό γενικό γραμματέα του υπουργείου εσωτερικών Μιχάλη Σταυριανουδάκη τον αναπληρωτή υπουργό Στέλιο Πέτσα και τον υπουργό Θόδωρο Σκυλακάκη που από την αρχή κατάλαβε την αναγκαιότητα της χρηματοδότησης….» και άλλα 8 εκατ. για απαλλοτριώσεις οικοπέδων και «τη διάνοιξη της οδού Πόντου».

Προσπερνάμε το γεγονός ότι, τρεις μήνες μετά, δεν έχει μπει ούτε ευρώ, από αυτά τα ποσά, στο ταμείο του Δήμου. Δεν αναφέρει πουθενά ότι το ποσό για το γήπεδο του Απόλλωνα είναι στην ουσία ένα δάνειο στο οποίο ο Δήμος είναι εγγυητής και, όταν κατατεθεί, θα δοθεί στον Απόλλωνα με την υποχρέωση του Συλλόγου να καταβάλει κάθε μήνα το ποσό των 200.000 ευρώ για την εξόφλησή του. Όταν ρωτήθηκε σχετικά σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με την προσκόμιση σχετικών εγγράφων, η απάντησή του ήταν «Δεν το πρόσεξα…»!!! Δεν πρόσεξε τι υπέγραψε ή το υπέκρυψε για να δρέψει δάφνες (= ψήφους) που δεν αξίζει; Η μας δουλεύει ή δεν γνωρίζει τι υπογράφει. (Διαθέσιμα τα έγγραφα και τα αποσπάσματα από τη συνεδρίαση του ΔΣ).

Η ανακατασκευή των χώρων υγιεινής του 4ου Δημοτικού αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα προσπάθειας παραπλάνησης τόσο των πολιτών όσο και του Δημοτικού Συμβουλίου. Το έργο εκτελείται φέτος το καλοκαίρι 2023, ως μια… “επείγουσα κατάσταση” ,όπως ανέφεραν στα τελευταία ΔΣ του Δήμου Καλαμαριάς η αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και ο Δήμαρχος και ως εκ τούτου, έπρεπε να εκτελεστεί με την “αγαπημένη”, στην Διοίκηση Δαρδαμανελη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης που στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ένα κονδύλιο ύψους 74000€. Αυτό βέβαια που εσκεμμένα δεν αναφέρθηκε από την αντιδήμαρχο και τον Δήμαρχο ήταν ότι το έργο αυτό ΗΤΑΝ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ του 2021 το οποίο εισηγήθηκαν ως οι μόνοι αρμόδιοι ,η αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και ο Δήμαρχος και ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ από το ΔΣ  τον Δεκέμβριο του 2020 !!!! Παρ’ όλα αυτά, το 2021, φυσικά δεν εκτελέστηκε. Έτσι, εντάχθηκε στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2022,και ψηφίστηκε για δεύτερη φορά τον Δεκέμβριο του 2021 από το ΔΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ούτε το 2022 Αδιαφορία; Αδράνεια; Ανευθυνότητα; Ξαναψηφίζεται το συγκεκριμένο έργο για τρίτη φορά, τον Δεκέμβριο του 2022 και επανεντάσσεται στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2023. Μετά από τρία χρόνια, έργο ψηφισμένο τρεις φορές από το ΔΣ του Δήμου Καλαμαριάς , έρχεται ως επείγον και ο Δήμαρχος και η αντιδήμαρχος  προχωρούν τρεις μήνες πριν τις εκλογές σε απ’ ευθείας ανάθεση ύψους 74000€. Ερωτήσεις φυσιολογικές και αυθόρμητες….: –

Γιατί τέτοια κοροϊδία; -Γιατί όλα αυτά τα χρόνια και ενώ το ΔΣ έδωσε την συγκατάθεση του από τον Δεκέμβριο του 2020 να προχωρήσει το έργο ΚΑΝΟΝΙΚΑ με διαδικασία διαγωνισμού η οποία θα απέφερε σύμφωνα με τις έντονες διαβεβαιώσεις του δημάρχου και της αντιδημάρχου, εκπτώσεις της τάξεως του 40-50%, που σημαίνει ότι αντί για 74000€, πολύ πιθανό να απαιτούνταν ένα πολύ μικρότερο κονδύλι(45000€);

Γιατί προχώρησαν σε απ’ ευθείας ανάθεση μέσα στο καλοκαίρι του 2023, βαφτίζοντας παραπλανητικά, ένα έργο ψηφισμένο εδώ και τρία χρόνια, ως επείγουσα κατάσταση, χάνοντας την κατά τα λεγόμενα τους μεγάλη έκπτωση;

Ποια σκοπιμότητα οδήγησε σ αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση στην εκτέλεση ενός τόσο απαραίτητου και σημαντικού έργου υγιεινής και ασφάλειας σε σχολείο του Δήμου μας που φυσικά είχε σαν αποτέλεσμα, τρεις χρονιές μαθητών και μάλιστα σε περιόδους πανδημίας να μην έχουν τη δυνατότητα χρήσης σύγχρονων χώρων υγιεινής παρά την επανειλημμένη έγκριση του έργου από το ΔΣ του Δήμου μας;

Παραπλανήσεις και ψεύδη για τις καθαρίστριες

Ο Δαρδαμανέλης δημοσιοποίησε στα Social ,ότι με δική του πρωτοβουλία, εισηγήθηκε στο ΔΣ της 21/7/2023, τις νέες συμβάσεις των σχολικών καθαριστριών, οι οποίες προβλέπουν εργασία με πλήρες ωράριο (στην καθαριότητα πλήρες ωράριο αντιστοιχεί σε 6,5 ώρες εργασίας). Αυτό είναι ψευδές και αποτελεί προσπάθεια εσκεμμένης παραπλάνησης των πολιτών και φυσικά των εργαζομένων στη σχολική καθαριότητα. Τα έγγραφα είναι αποκαλυπτικά. Τα πρώτα αναφέρονται στην αρχική εισήγηση του δημάρχου προς το ΔΣ, όπου προτείνει, οι συμβάσεις των σχολικών καθαριστριών να παραμείνουν όπως τα δύο προηγούμενα χρόνια, .δηλαδή 70 εργαζόμενες με 5,5ωρη απασχόληση και 10 με 5ωρη απασχόληση. Η δημοτική Παράταξη “Συνεργασία για την Καλαμαριά”, διά του προέδρου της  Θεοδόση Μπακογλίδη, καταθέτει στις 26-7, εναλλακτική πρόταση , προτείνοντας, οι σχολικές καθαρίστριες του Δήμου Καλαμαριάς, από τη νέα σχολική χρονιά , να εργάζονται με πλήρες ωράριο.

Την 27/7/2023, ο κ. Δαρδαμανέλης, συρόμενος, καταθέτει νέα πρόταση και δίνει συνέντευξη στην τηλεόραση όπου παρουσιάζει την πρόταση ως δική του

 

Είναι προφανές ότι, το πλήρες ωράριο των σχολικών καθαριστριών, δεν αποτέλεσε ποτέ πρόθεση του κ. Δαρδαμανέλη, αφού είναι γνωστό, ακόμα και από το καλοκαίρι του 2021, που προέκυψε το θέμα ότι, η επιθυμία του ήταν ,οι σχολικές καθαρίστριες να εργάζονται με τρίωρη απασχόληση, κάτι το οποίο δεν κατάφερε να επιβάλει.

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ «ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΟΥ» – ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΔΕΚΑΤΙΑ ΤΟΥ 60 ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ

 

Ενώ η Καλαμαριά εκπέμπει SOS αναφορικά με τους κινδύνους απώλειας του δημόσιου χαρακτήρα της παραλίας, κανένα Σχέδιο ανάπλασης δεν έχει εκπονηθεί, η έννοια του επιχειρησιακού Σχεδίου είναι άγνωστη, ο δήμαρχος και η γενική ανεβοκατεβαίνουν στην Αθήνα χωρίς φακέλους, ο ίδιος πηγαίνει σε συσκέψεις υπουργών, ΄πως στην πρόσφατη με τον υπουργό Μεταφορών για να βγει φωτογραφία και να φύγει, σπέρνει την ματαιότητα της διεκδίκησης μιλώντας ανερμάτιστα στο ΔΣ για πιθανά άλλοτε 100 εκατομμύρια ευρώ για απαλλοτριώσεις, άλλοτε για 200 εκ (!!!), δεν παρακολουθεί την εξέλιξη κανενός από τα μείζονα θέματα του Δήμου, με αποτέλεσμα να αιφνιδιάζεται συνεχώς η κοινωνία της πόλης με δυσμενείς εξελίξεις. Αυτό συνέβη με το οικόπεδο της Εθνικής στη Σοφούλη και την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου, καμία ενέργεια μέχρι σήμερα για το άλλο με τις λαμαρίνες στο Καραμπουρνάκι, για το οποίο δεν έχει κάνει καμία ενέργεια, δεν ανησυχεί για την προ των πυλών επαναπροκήρυξη της Μαρίνας Αρετσούς με, το πιθανότερο, ίδιους απαράδεκτους όρους με την προηγουμένη.

Πανηγυρίζει για τα 8 εκατομμύρια που εξασφαλίστηκαν για την Πόντου, τα οποία παρεμπιπτόντως δεν έχουν ακόμα καταβληθεί, αποκρύπτοντας ότι αυτό είναι συνέχεια  δεκάδων εκατομμυρίων που έχουν ήδη δοθεί, ενώ υπολείπονται άλλα περίπου 12 εκατομμύρια για απαλλοτριώσεις και κανένα σχέδιο δεν εκπονείται για την ανέγερση νέου διδακτηρίου για το 3ο δημοτικό σχολείο, καθώς το υπάρχον πρέπει να κατεδαφιστεί για τη διάνοιξη.

ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ και ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ